Gott Nytt År

Kommentera
Då var det sista dagen på 2017. Hoppas ni har ett mysigt nyårsfirande inplanerat oavsett om ni ska på fest eller tillbringar kvällen hemma. 

Vi ska bort till några vänner. Min uppgift är att göra potatisgratäng och ta med kött och ingredienser till såsen. Det blir ädelostsås. Mums. Köttet tillagar vi på plats. Jag bifogar länk till receptet. Vi byter dock den rostade potatisen mot potatisgratäng då barnen gillar det bättre. 


Min fina vän som är så duktig på att duka fint. 

(null)


Har ni några nyårslöften? Jag tycker inte om ordet löfte utan brukar kalla det nyårsmål. 

Några av mina mål: 
  • Träna
  • Varva ner
  • Inte bråka med tonårsdottern i onödan
  • Ordning och rutiner 
Förra året var ordning och rutiner också med på listan och det har hänt så mycket. Jag upptäckte hur mycket Flyladys tankesätt kan hjälpa mig. 

Nu ser jag fram emot 2018 och vad detta år har att erbjuda. 

Kram och tack till er som följer min blogg. 💕