Hej på er!

Äntligen höstlov. Som vi har längtat. För oss är det semester som gäller denna vecka så även Flylady får semester. Ha ha....

Sista gången jag visar bild på denna soffa hoppas jag. Hoppas jag snart kan visa bild på våra nya möbler. 

(null)

Här kommer Flyladys tips för zon 5. 

Måndag
Sätt timern på 15 minuter och rensa bort allt som inte hör hemma i vardagsrummet. 

Tisdag
Idag ska vi dyka ner i soffan. Se efter vad som döljer sig under dynorna. Dammsug och rengör. 

Onsdag
Sista dagen i vardagsrummet för denna gång. Gör en "Fire drill". Ta hand om högar och annat som behöver läggas tillbaka på sin plats. 

Zon 5 - vardagsrummet

Zon 5 Kommentera
Hej på er!

Äntligen höstlov. Som vi har längtat. För oss är det semester som gäller denna vecka så även Flylady får semester. Ha ha....

Sista gången jag visar bild på denna soffa hoppas jag. Hoppas jag snart kan visa bild på våra nya möbler. 

(null)

Här kommer Flyladys tips för zon 5. 

Måndag
Sätt timern på 15 minuter och rensa bort allt som inte hör hemma i vardagsrummet. 

Tisdag
Idag ska vi dyka ner i soffan. Se efter vad som döljer sig under dynorna. Dammsug och rengör. 

Onsdag
Sista dagen i vardagsrummet för denna gång. Gör en "Fire drill". Ta hand om högar och annat som behöver läggas tillbaka på sin plats.