God Jul

Kommentera
Tänk - idag är det julafton. Hoppas ni inte har stressat för mycket. Igår kändes det som att jag måste ha glömt något för det kändes som det gått lite för lätt med alla förberedelser. 

(null)


Denna vecka är det zon 4 - sovrummet. 

Måndag
Det ät julafton och jag tycker vi fokuserar på att i 15 min plocka undan och iordning i bostaden för att njuta av julen. 

Tisdag
Även idag tycker jag att vi pausar från det vanliga Flylady. Ta 15 min och städa upp efter gårdagen. Njut sedan av juldagen. 

Onsdag
Ta 15 minuter och rensa bort allt som inte hör hemma i sovrummet. 

Torsdag
Idag ska vi bli av med allt damm. Damma väggar och tak. 

Fredag
Idag ska vi ta tag i klädhögen. Rensa bort kläder som inte används, häng in rena kläder i garderoben och lägg smutsiga i tvättkorgen.