Zon 4 - sovrum

Kommentera
Hoppas ni har haft en bra vecka. Jag har inte hunnit skriva så mycket den här veckan. Jag har så mycket på jobbet nu. 

Jag rensade städskåpet i veckan och äntligen får dammsugaren plats där. 

(null)

I veckan som kommer är det sovrummet som gäller. Ni som följer mg kanske kommer ihåg att jag rensar och har lagt själva städningen åt sidan i februari. Jag ska rensa och fokusera på klädkammaren. Eller - det går inte att kalla det klädkammare än - det lilla rum som ska bli klädkammare. 

Ni som vill följa Flylady så kommer hennes uppdrag här:

Måndag
Rensa på byrån. Kasta skräp och plocka bort saker som inte ska vara där. 

Tisdag
Idag är det garderoben / klädkammaren som gäller. Rensa översta hyllan. Vad finns undangömt här?

Onsdag 
Gå igenom makeup och rensa bort allt gammalt. 

Torsdag
Rensa sängborden. 

Fredag
Tvätta fönstren. Om inte vädret tillåter så ta bara insidan.