Zon 1

Kommentera
Hoppas ni har det bra i snöovädret som har varit under veckan.

Mina planer för första delen av veckan i zon 5 sprack. Jag har inte gjort något åt vardsgsrummet. Min tid har gått åt till att packa och förbereda vår skidresa. Vi åkte idag och kommer hem på söndag. 

Tiden räckte inte riktigt till så här kommer ett lite sent inlägg:

Tänk vad tiden går. Vi är redan i mars. Zon 1 är det som gäller resten av veckan.  Fokus är veranda, hall och matrum. 

Eftersom vi är bortresta får jag inget gjort här. Vi planerar att göra om golvet i vår ena hall under påskhelgen så jag tänkte planera lite inför det. Söka efter idéer på nätet mm 

Vacker kväll med fullmåne idag.  

(null)


Enligt Flylady:

Torsdag
Idag ska vi rensa hotspots i hall, matrum och veranda. Sätt timern på 15 minuter annars är lätt att tiden drar iväg. 

Fredag
Ta hand om krukväxterna. Damma av blad och vattna. Kanske hinner du också med att plocka bort vissna blad

Månadens vana är att klä sig så att man känner sig fräsch och inte skäms för sig själv om det kommer besök.